Candidații PRO România Cluj au depus primii dosarele de candidaturi pentru alegerile locale din 27 septembrie, pentru Consiliul Județean Cluj și președinte al Consiliului Județean Cluj

Ieri, 14 august, ora 10, la Biroul Electoral de Circumscripție Județeană nr. 13 Cluj, cu sediul în clădirea Instituției Prefectului județului Cluj (B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 58, Sala Mică, etajul II), candidații PRO România au fost primii care au depus dosarele de candidatură și listele de susținători pentru alegerile locale din 27 septembrie, pentru Consiliul Județean Cluj și președinte al Consiliului Județean Cluj.

Le mulțumesc tuturor colegilor pentru eforturile depuse în vederea strângerii de semnături și pentru mobilizarea exemplară de până acum. Suntem o echipă eficientă și foarte bine închegată în acest moment și sunt convins că acesta este unul dintre principalele atuuri în fața contracandidaților.

Suntem încrezători și optimiști că după aceste alegeri vom asista la o schimbare politică la nivel județean. Am văzut cu toții care sunt rezultatele aroganței liberalilor. Ne-a ajuns! A venit vremea să fim PRO muncă, PRO inovație, să PROsperăm în Cluj!”, declară Remus Lăpușan, candidatul PRO România la președinția Consiliului Județean Cluj.

Candidatul PRO România Cluj la președinția Consiliului Județean Cluj este Remus Lăpușan, un politician cu bogată experiență în plan local, cu o carieră de succes în mediul privat, deținând din 2011 funcția de CEO la una dintre multinaționalele de prestigiu din domeniul asigurărilor.

Lista PRO România pentru Consiliul Județean Cluj este deschisă de următorii candidați: Lăpușan Remus, Macrea Maria, Trîmbițaș Marcel, Irimie Mircea, Neamț Claudiu, Mîrdan Carmen, Oniga Gabriel, Bărăian Tiberiu, Sașa Cozmin, Pop Valentin, Morariu Adrian, Pulbere Liviu, Revnic Vasile, Giugiuman Filip, Popa Adrian șamd.

În programul de guvernare pentru județul Cluj, Remus Lăpușan și echipa sa de la PRO România își propun să implementeze cu prioritate:

  • proiecte care încurajează producătorii și brandurile autohtone, prin înființarea unor lanțuri de magazine exclusiv cu produse locale, dar și o platformă unde producătorii locali să se poată promova și să-și poată negocia valorificarea producției,
  • proiecte prin care să încurajeze sportul la nivelul tuturor categoriilor sociale și vârstelor, prin investiții în echipele sportive locale, dar și în infrastructură specifică la nivelul întregului județ,
  • dar și proiecte de turism, protecția mediului sau politici verzi, precum un brand turistic pentru Cluj sau crearea unui inel verde în jurul municipiului Cluj-Napoca.
Distribuie articolul

Lasă un comentariu